Το 1927 στον Πειραιά, δυο πρόσφυγες από τη Σμύρνη, ο Φώτης Μιχαηλίδης και ο Μίνως Κωνσταντίνης ξεκινούν ένα εργαστήρι παρασκευής ζυμαρικών.
Βαφτίζουν τη μεσοπολεμική επιχείρησή τους MISKO και ξεκινάει η μεγάλη ιστορία τού Ελληνικού ζυμαρικού.
Ακάκιε, τα μακαρόνια να είναι… MISKO
Η MISKO έχει συνδέσει το όνομα της με μία κλασική μορφή που τη συνοδεύει στο μεγαλύτερο κομμάτι της ιστορίας της: τον Ακάκιο.
Ο καλόγερος που ξεκίνησε με το γαϊδουράκι του να φέρνει μακαρόνια MISKO στο μοναστήρι του και πέρασε στην ιστορία της Ελληνικής διαφήμισης ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα trademarks στην Ελλάδα.
Με αυτή την πολύ επιτυχημένη διαφήμιση την δεκαετία τού 60 γίνεται η αρχή μίας από τις πιο συναρπαστικές σελίδες στην Ελληνική επιχειρηματική, διαφημιστική και γαστρονομική ιστορία, αλλά και στην Ελληνική διατροφή γενικότερα.
Μάλιστα, πρόσφατα η MISKO αναβίωσε αυτό το πολύ γνωστό σύμβολο για όλους τους Έλληνες με νέα καμπάνια της.
Σε αυτή τη νέα καμπάνια τον αγαπητό Ακάκιο ενσαρκώνει ο γνωστός Έλληνας ηθοποιός Δημήτρης Μαυρόπουλος.
Η επιτυχία της MISKO κρύβεται σε ένα μοναδικό συνδυασμό χαρακτηριστικών που διαθέτει η εταιρεία ιστορία, τεχνογνωσία, ποιότητα α΄ υλών, γεύση, καινοτομία, σεβασμός προς τον καταναλωτή και… αγάπη για την Ελλάδα.
Η MISKO στηρίζει τόν Έλληνα παραγωγό χωρίς να κάνει εκπτώσεις στη διατροφική αξία και την γευστική ποιότητα των προϊόντων της.
Τα ζυμαρικά MISKO συνεχίζουν να φτιάχνονται αποκλειστικά από επιλεγμένο σιτάρι υψηλής ποιότητας που προέρχεται από 260.000 στρέμματα Ελλήνων παραγωγών.
Η μεγαλύτερη μάρκα ζυμαρικών της Ελληνικής αγοράς μετρά ήδη 86 χρόνια παράδοσης και εμπειρίας διαθέτοντας πάνω από 55 σχήματα με επιλογές για μοντέρνες συνταγές (γεμιστά ζυμαρικά, κανελόνια κλπ.) αλλά και όλα τα σχήματα ζυμαρικών που χρησιμοποιούνται στις παραδοσιακές συνταγές (κριθαράκι, φιδές, αστράκι, πεπονάκι κλπ).
Η MISKO είναι κομμάτι της καθημερινότητας μας, αλλά και κομμάτι της καλής Ελλάδας που αγαπάμε.
Για τους χιλιάδες Έλληνες ομογενείς η γεύση των ζυμαρικών MISKO, το πακέτο με τον Ακάκιο και η μυρωδιά του φρεσκομαγειρεμένου φαγητού είναι ένα κομμάτι της ταυτότητας που ενώνει όλους τους Έλληνες, των εθίμων που στηρίζουν τους δεσμούς τους με την Ελλάδα.
Για όλους τους παραπάνω λόγους, η MISKO είναι μία από τις πλέον αγαπητές μάρκες στην Ελλάδα με πολλούς φίλους και έχει καταφέρει να αναβαθμίσει στο σύνολό της, την ποιότητας ζωής που όλοι αξίζουμε να έχουμε.